02 augusti 2011

Början av augusti 2011

Nya tider och nya beslut!

Nä, jag vill komma igång med bloggen igen, det är ju så himla kul att kunna gå tillbaka och se vad man har gjort, så nu tar jag nya tag.

Jag ligger efter med julkortsalstren har väl bara en 10, jag skulle haft 32, hmmm, spark i rumpan, nu gäller det att komma igång. Har lite andra åtagande att pyssla fram med. Jag har ju bytt rum för mitt pysslande och det tar energi vill jag lova och en massa tid till att sortera och organisera, fast det tycker ju jag är kuligt.

Nu är jag igång, vill ni ha en länk till er blogg, så maila mig gärna, för datorn är formaterad och jag har tappat alla mina blogglänkar.

2 kommentarer:

  1. Åh vad jag skulle bli glad av att kunna läsa om ditt liv, dina tankar och ta del av dina pysslade alster! Jag skickar en hink med inspiration till ditt bloggande och håller en tumme för att du kommer igång ordentligt.

    Ett råd från mig är att ibland göra flera inlägg samtidigt när man har inspiration och spara som utkast för att enkelt kunna publicera när man inte har lust att skriva. Så gör jag med mina kort inlägg och ibland om någon bra bok eller liknande.
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Kul Netha att se dig igång!! Jag har ju länk till dig hos mig! kram Milla

    SvaraRadera